11 juni

Heejsan! blev chockad idag när jag såg hur många som läste mitt första inlägg som jag skrev igår! över 50 st hahaha :D det blir man glad för juu =)

Iallafall vaknade runt 13:30 idag och vaknade av att jag hade 15 sms,vissa gillar att väcka miig :O!! så jag kunde inte somna om så jag vaknade upp istället.. kollade på mina serier och kom hit till datan...vet inte riktigt vad som händer ikväll..fest?..aah har blivit bjuden till 2..får see till vilken man drar till :) men jag ska ut ikväll!!



Igår satt jag till rätt sent och tänkte hur omogen en kille kan vara allvar haha? igår måde jag lite dåligt men nu garvar jag åt det! okej jag och mitt ex gjorde slut i Söndags förra veckan och va tsm i nästan 1½ år och vi gjorde slut för vi båda ville det..känslorna slockna(?) och vi hade kommit "överens" om att vi kunde smsa då o då..eller nej han sa det! sens söndags hade vi itne pratat alls..och jag ahr ändå alltid brytt mig om honom för han bettyde otroligt mkt för miig..men när det är slut så blir han sajko eller helt enkelt hjärtlös..något jag aldrig skulle kunna vara..ska vara ärlig sens det tog slut har jag inte gråtit alls..har bara haft roligt och träffat på en del jättte snälla mäniskor..men igår kom jag åp den dummaste ideén jag har någonsin kunnat komma på...smsa honom..ville igentligen bara veta hur han mådde...sen inget mer...men fick bara skit tillbaks..han "ville inte ha non kontakt med mig,va kaxig och hjärtlös o sa att han inte hade några känslor för mig så attjag "snälla" inte skulle smsa mer" ...okej det sårade mig och grät till söms...men idag vaknade jag helt normal..spec efter ett sms jag läste som fick mig att inse att han är bara ett kapitell mer i mitt liv..

Jag ville igår inte häller ta tillbaks honom...ville bara veta hur han mådde...jag mår bra nu som singel! ..Han vill jag inte veta not mer av! Ja,jag älskar honom fortf..och det är självklart..och han är bara omogen att itne erkänna det...eller om han gör det eller inte så bryr jag mig inte om längre haha...jag är glad för allt jag gjort för honom,alla fina minnen osv ..men nu måste jag gå vidare,

Och det kan jag! det vet jag ..känner mig stark nog att lämna honom bakom mig för faktiskt första gången!,.Och om DU läser det här kan du veta att jag ville dig bara väl..men nu? du kan inte sjunka lägre i mina ögon,du förtjänade min respekt någon gång i tiden...men  inte äns det förtjänar du längre :)..

Jag känner bara hur roligt mitt liv börjar bli :D

        

Kommentarer
Postat av: Tanya

Hoppas du mår bra som du säger. Det är svårt, men man ska bara vara stark o umgås med dom man älskar, då slipper man tänka så jävla mycket.



Har så ont i huvet!! hahaha



Du borde ta o lära dig lite bättre grammatik syrran! haha. Kan lära dig sen :p



One love!



2009-06-11 @ 15:06:43
URL: http://taanyaa.blogg.se/
Postat av: Nancy

HAHAH jaa jag mår braa :D älskar diiig :D <3

2009-06-11 @ 15:12:39
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0