tröttt!

det blev en galen kväll full men skratt med frugan :D tog sjuka bilder och såå ahahha vi kunde inte sluta skratta :D..sen så träffade man sin pojke saknat honom så mycket så vi va med varandra ett tag sen så rullade vi tbx till frugan :D..vi vakna runt 13 idag..sen tog jag 16:30 bussen och va väl hemma 17:15..då duschade jag,sen åt och laddat upp spanien bilder i facebook min data blev bara liiiiite seeeg hahaha..ikväll blire utgång ska träffa på tjejerna och jaaa hahaha :)..

Såå som jag sagt såå ska jag lägga upp NÅGRA bilder från spanien orkar inte lägga in alla ahhaha de över 1000 typ..så nee :D

                                  
                                          
                                  
                      
                            
               
                                
                  
                  

                                                            Och så brun blev man typ :)
 
                              


Kommentarer
Postat av: M-Lopez - Petite Mami

partypiinglaaa!! :P

2009-07-21 @ 20:41:15
URL: http://micaelalopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0