världens tråkigaste inlägg! x)

har inte gjort så mycket sens sista inlägget har tagit bilder och så det är alltid roligt att ta bilder,me love.
min serie börja nyss och smsar massor om jag ska säga något jag är beroende av så är det sms haha jag kan inte va utan att smsa,dagligen får jag minst 300 sms..rensar inkorgen dagligen och sparar dom fina/söta smsen..och dagligen kan jag smsa med 10 pers iband roligt men ibland stressig haha.ja ja jag älskar sms och min mobil.


På bromma festen trodde jag att jag hade tappat bort mobilen och vet inte om det va för att jag va full..men fan vad jag började gråta ( första ggn jag grät på fyllan och sista!!) hahah men söta kimani hjälpte mig att leta efter den tills den dök upp faaaan vilken lättnad det va som om hela min värld kom tillbaks HAHA nu bablar jag massa onödigt men ajaa ni har väl säkert tråkigare än mig om ni läser det här hahahah!! x) ..

något annat jag älskar är mitt hååår hahaha fast jag har ju klippt och saknar mitt gamla hår,fast det har växt ganska snabbt haha :) Om jag har dålig hår-dag kan jag bara inte få fram någon självförtroende hahaha.Men idag lockade jag mitt hår och det blev fint =)

Mitt hår nu





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0