Tagen från vicky =D

  • 1. Är du singel nu? aaa =)
  • 2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Inga förhållande
  • 3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Vill inte
  • 4. När hade du sex senast? privat  
  • 5. Har du kört oskyddat nån gång? aa
  • 6. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? länge seen
  • 7. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? aah fast hade mina anledningar!
  • 8. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? neee
  • 9. Haft sex på fyllan? nee 
  • 10. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? nee  
  • 11. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? hela tiden =) <3
  • 12. Sparat något från ett gammalt förhållande? hahah allt i en låda
  • 13. Somnat gråtande pga kärleken? aah haha inte roliiit
  • 14. Varit otrogen? Aldrig
  • 15. Ångrade du dig? -
  • 16. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? 1½ år
  • 17. Har du någonsinn varit kär? Japp.
  • 18. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Massoor!
  • 19. Har du nån bästa vän? ah,de underbaraste 
  • 20. Är du ofta med dina vänner? varje dag haha :)
  • 21. Vad brukar ni hitta på? haha mycket!
  • 22. Bästa minnet med nån vän? hahahaha!!!
  • 23. Säg namnen på några riktigt bra vänner? Claudia & Valeria! <3
  • 24. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Alltiid
  • 25. Har du hatat din bästa vän? neee då :)
  • 26. Litar du på din bästa vän? Upp till 100
  • 27. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? inte vad jag minns 
  • 28. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Av all skratt jaa hahah
  • 29. Vilken kompis var du senast med? valeria emanuel o sebbe =) 
  • 30. Har du många kompisar i din klass? hahaha går inte i någon klass :O
  • 31. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? -
  • 32. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Paola & Alexis
  • 33. Sov med dig i samma säng? :)
  • 34. Du delade ett riktigt skratt med? Min frugaa :D
  • 35. Du gick på bio med? kommer inte ihåg
  • 36. Du höll i handen? En spec person :)
  • 37. Du gick på stan med? frugan :D
  • 38. Delade en pizza med dig? kommer inte ihåg
  • 39. Ringde dig? Claudia min fruga nyss nyss haha
  • 40. Skickade ett sms till dig? den söta jävlen
  • 41. Du kramade? mami
  • 42. Gjorde dig lite besviken? en nära vän
  • 43. Gjorde dig mycket besviken? samma vän .
  • 44. Du skrev med på msn? Claudia =D
  • 45. Du snackade skit om? hahah vet inte
  • 46. Du åkte bil med? pappa säkert 
  • 47. Gav dig en komplimang? =) <3
  • 48. Du kollade på film med? -
  • 49. Du åt med på resturang? min syster
  • 50. Betalade något åt dig?nee,betalade själv
  • 51. Grät inför dig ? En av mina bästa vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0