Solen skiner alltid för mig!

                                     



 
Mitt hjärta är heeel igen =)..
Och det är jag glad över,att jag gått vidare och lämnat allt gammalt bakom mig.Igår när jag pratade med en vän som hade kärleks problem och mådde sämst insåg jag hur lycklig lottat jag är som inte behöver sånna problem mer!..jag såg mig i henne så som jag va förr.Som förlät allltt för att inte förlora killen man älskar,att man sjönk så lågt att man mådde dåligt.Kan lugnt säga att jag är lycklig idag.Tack vare mina underbara vänner,familj och en spec person som håller mina tankar borta från all skit..

Jag känner mig så ren och hel.Allt lyser för mig har inte mått så här bra på länge..Det va igår jag insåg verkligen att jag har kommit över mitt förflutna,jag som förr trodde aldrig att jag skulle komma över det.Men här sitter jag med ett leende på läpparna och tänker på hur duktig jag vart!,för mitt ex har jag gråtit 3 ggr för..och det va så där lite i början då jag faktiskt bad honom att vi kunde försöka igen..Men tack gud att det inte blev så! då hade jag aldrig mått så bra som jag mår nu.Jag trodde att det skulle ta månader till och med kanske år!..men all skit jag fått från honom har faktiskt gjort att jag inte känner något för honom längre!..jag förlät honom mycket.Till slut var jag inte mig själv längre,Jag va utsliten efter allt..och det va väl bäst att det tog slut.och som jag sagt förut,jag ångrar inget! för allt har gjort mig så stark så som jag känner mig idag,jag är glad och stolt över att jag under 1½ år höll mig trogen,kollade aldrig åt sidan,gav honom min kärlek,och lyssnade på hans problem och till och med pratade med hans kill kompis som jag DÅ inte gillade..och bad honom att gå ut mer med mitt ex..Jag är stolt för hur bra flickvän jag va.

Men nu är den historien slut,hoppas att han mår lika bra så som jag mår.Själv vill jag inte veta mer av honom.

Jag är så otroligt stolt över mig själv!..Att höra en av mina bästa tjej kompisar må som hon mådde och höra henne säga " Jag har förlåtit honom alllt nancy allt !!varför kastar han mig som en trasa och ändå vill jag inte släppa honom,känner mig så svag"..Fick mig att bli ledsen för hennes skull men glad för min..Jag lyckades släppa en sån kille som kunde/kan behandla mig som om vi aldrig känt varandra..

Det jag vill komma fram till är att lååt snälla aldrig din kille/tjej behandla dig som skit ni ska alltid ha själv respekt,det kommer först!..En gång fittig alltid fittig.Va starka och släpp det innan det går längre och det blir svårare sen när man får mer minnen och sånt som man sen bara tänker på och vill kämpa för det!..Nej! släpp det och om han/hon inte kommer tillbaks så älskade han/hon dig inte lika mycket som du älskade honom/henne!

Och som låten säger det " Life Goes On"

                                                            Jag är lyckligast i världen!!

                               

Kommentarer
Postat av: Patricia

Tråkigt att du fick gå igenom allt det där.



Men som det sägs: What doesnt kill you... makes you stronger.



Va nice o veta att du mår bättre nu!



Fin blogg förresten.



Puss /Patty

2009-07-02 @ 14:54:57
URL: http://patitas.blogg.se/
Postat av: Nancy

aaah,sånt man får ge igenom ibland :/



aah det så sant såå hihi :D



Taack så mycket linda,besitos <3

2009-07-02 @ 15:17:33
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/
Postat av: Tanya

Varför låter du så mogen på din blogg för?

Om du bara kunde vara lika mogen när det gällde andra grejer syrran! haha ;)



Glad att allt är bra mig dig...



Älskar dig mucho mucho!



2009-07-03 @ 00:14:55
URL: http://taanyaa.blogg.se/
Postat av: Nancy

hahahah åsna du e :D



Loove yooou..snart spanieen! :D <3

2009-07-03 @ 02:31:00
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/
Postat av: M-Lopez - Petite Mami

Jag förstår dig upp till 100%!

2009-07-03 @ 03:01:49
URL: http://micaelalopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0