seg blogg

förlåt för jag inte uppdaterat men blogg.se fuckades..kom ialf hem kl 02 idag

Först så åkte jag till alby träffade tjejerna och vi rökte vp och sånt ( lärde mig göra ringar! har verkligen kämpat med det! så grattis till mig haha) sen runt 23 tiden smsar jag tamara o fråga om hon ville träffas..hon va med michell ( hennes kille ) och sa att jag kan komma över till dom så kolla vi på film,så jag gjorde det träffade mici utanför huset så vi gick upp tsm,där kollade jag först Sl när sista bussen åker och det stog 00.26 såå aah vi tog det lugnt pratade,åt godis o chips så där mysigt sen när klockan blev 00:00 följde dom med mig fast den hade tydligen kommir 00:03 och vi kom fram typ 17 över så haha vi gick tillbaks och jag bad min söta vän cami kolla sl igen så då sa hon hur och när jag skulle åka och det blev 01:17 mot alby och buss till tumba..såå aah så blev det..när vi satt i vänta på bussen innan dåra så träffade vi på kimani haha pratade lite o så där  :) han bor ju i vårby så han gick förbi vårberg haha...hur som helst i t-banan så satt två tjej kompisar så vi gjorde varandra sälskap.

När vi kom fram till alby va klockan 01:22 och bussen kom halv,sen så kom den och lyssnade på musik hela vägen och sjöng för mig själv haha :)..kom hem och gick till datan och hade cam med kristina haha hon e så rolig så kan göra bort mig med henne hela tiden :)

Juste idag fick jag tag på nya spanien bilder från min brors kamera haha lägger upp en,resten kan komma sen :)

Nu så ska jag äta är skit hungrig,sen sova..imorgon blir det rålis till latino grejsen med tamara o de hihi :)


Märkte nyss att det inte går att lägga upp bilder blogg.se är verkligen skumm idag!


Kommentarer
Postat av: kristina

JALLA KAMIKAZE

2009-07-26 @ 17:48:10
Postat av: nancy

AHhahahaha störd! :D

2009-07-27 @ 22:42:13
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0