roliga jeblar

idag hade jag ju lite sjuk dag efter som jag mått så dåligt,men claudia kom förbi till tumba så jag mötte henne,blev bättre dåå så vi gick till donken och ååt och drev en massa,dit kom sebbe o alexis ( ej bra ) hahahah säger så här dom två tillsammans är inte bra! dom driver om allt eller om mig HAhaha tööntar ni är! :D alexis drar skämten o sebbe garvar åt dom sen börjar dom snacka kod språk (?)..riktiga skojare så jag o claudia försökte lista ut deras språk men neepp..

idag va jag tvungen att komma hem tidigt så kl 01 skulle jag va hemma sebbe o alexis lämna hem mig och på väg hem vare roliigt hahah dom e såå roliga dom jävlarna får alltid en o skratta :)..seen skulle vi ut igen haha men sebbe somna typ så aa haha jag tråkar nuu :)..

                                   Tycker om er enormt mycket ska ni veta :) <3





                                                              ps.om ni vill va med dom MÅSTE ni ha tålamod haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0