ny dag

vakna inte för så länge sen somna runt 06 igår haha fastnade vid datan :) runt 5 kommer alexsandro hit till tumba och vill träffas så då ska man ut och mot kvällen blire hemma fest ska dra dit med Cami och hennes tjej kompisar hihi såå det blir nog toppen :)..ajaa ska käka frukost och kolla på tv =)

Kraam



sara :
jag ser upp till dig jätte mycket,allt som hände dig med ditt ex händer mig nu.Men jag kan inte se mig utan honom vi har vart tillsammans i 2 år och så mycket har hänt både bra och dåliga saker,jag vill lämna honom för jag vet att han inte förändras men jag vet att jag kommer att sakna honom föör mycket..
brukar inte du sakna ditt ex?,
hur gör du för att lyckas att må så bra?
Och vad tycker du att jag borde göra ?

Svar : ojj det är svårt o få dom frågorna för det är upp till varje person om man väljer att gå vidare.Jag skulle säkert ha försökt ta tillbaks mitt ex om det inte vore att jag träffat en så underbar kille som ja träffat och har turen att ha underbara vänner också..Och om jag saknar mitt ex så är svaret nee..saknar inte honom för jag känner inget för honom så det vore väl lite konstigt,när jag valde att gå vidare släppte jag verkligen allt..men gjorde det sakta med säkert..ibörjan ville jag inte ta bort saker som hade med honom o göra i mitt rum..men med tiden tog jag bort vissa saker som ledde till att allt e borta till och med ringen jag fick av honom som jag aldrig trodde att den skulle bort..Allt hänger på en själv..Om du känner att du inte är stark nog att inte gå vidare ÄN så ta din tid den dagen kommer att komma det är jag säker på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0