någon gjorde min dag :)



Läste nyss ett inlägg tamara en av mina närmaste vänner skrev om mig och lovar att det gjorde min dag! :)..blev såå glaad av det hon skrev hon och jag har gått igenom så mycket och hade nästan liknande relationer med våra ex.Det va hon som ALLTId gav mig hopp på att man kan gå vidare något jag aldrig trodde på,när jag förut ville bara försvinna när fått veta saker som mitt ex hade gjort så ringde hon direkt upp mig och fast jag inte kunde prata av hur mycket jag grät så lyssnade jag på hennes fina ord,hon är inte som alls andra hon är en ängel och jag ser upp till henne ska ni veta :) hon har gått igenom dubbelt så mycket som mig både med killen hon hade och hennes familj att hon lyckades stå upp efter det med sin pappa är något som jag aldrig kommer sluta beundra,hon är en vacker tjej och smart! jag är säker på att din pappa skickade michell til dig och simon till micaela för helt plötsligt blev ni båda lyckliga :D helt udnerbart!!

Tamara lopez tack för att du alltid vart en underbar vän Älskar diig!!

vii har alltid såå roliigt :D <3<3<3<3


Kommentarer
Postat av: Tamara

fan asså nancy.. ja började gråta hahaha du e bäst! tack för allt, för alla gånger du har ställt upp för mig.. vet att du alltid finns där oavsett vad och när. älskar dig så mycket <3333

2009-07-21 @ 16:01:22
Postat av: nancy

åaah tamarotoo du är så underbaar!! och säg inte tack vi har funntis lika mycket för varandra det är sånt vänner är till för,älskar diig så enormt mycket!!! =) <3

2009-07-21 @ 16:09:36
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0