Länge sen

Jag har insett att min senaste kyss: betyder mer än jag trodde
Jag pratar: Snaabbt som fan haha
Jag avskyr när folk: pratar utan fakta
Min bästa vän är: Claudia & tamara! <3
Min första vän heter: haha vaa
Kärlek är: något jag känner för mina underbara vänner
När jag borstar tänderna: känner jag mig fräsh
När jag lagar mat: blir det gott
Jag tänder på: käk-benet,lena ryggar,snaggade,fint leende ( fina tänder ) och magmuskler!!  ja,jag är kräsen

Jag är rädd för: trappor!!
Den värsta känslan är: När man får veta att ens kille vart otrogen
Den bästa känslan är: att känna att jag har allt som gör mig lycklig
Jag är bäst på: att skratta! =)
Jag är sämst på: läxor
Om jag va ett djur skulle jag vara: fågel!
Min mobiltelefon är: Mitt allt
När jag vaknar på morgonen: Kollar jag först på mobilen
Just nu tänker jag på att: jag är så j*vla trött
Bebisar är: söta så länge dom inte gråter!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0