jag - psykopat (?)

kom nyss hem va ute med cami o cayo här i tumba vi gick till makkis och vi pratade en massa sen så drog cami till flempan så drog väl oxo hem då cayo lämnade hem mig :)



Och något roligt jag fick höra att någon sa om mig,att jag är psykopat HAHA fast det skulle va mer "HAHA " om det inte va från personen det kom från.Någon jag känt länge nog och som ändå betydde!.Det va genom den personen jag lärde känna mitt ex.Fast nu vet man att mitt ex har öppnat sin mun nog med att sagt till personen att jag är psykopat (?)..blev chockad för den personen är en sån som jag alltid räknat med oavsätt vad! men vafan nu är jag psykopat i hans ögon.

aja jag kan säga att förut när det va slut mellan mig och mitt ex vart jag så kär att jag kunde ljuga massor för att bara få honom tillbaks och det vet jag att det inte är bra men jag va så dödts kär att allt jag ville uppnå va att få tillbaks honom, och han har säkert nu berättat allt jag sa  så kan jag på viss sätt förstå att han tycker att jag är psykopat,något jag inte är.Jag va kär-blind-dum.Men vafan inte psykopat!.Men jag har lärt mig att stryka bort sånt folk oavsätt hur mycket han betydde för mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0