*gäsp*



en chockad läsare:
VAaaa har du och "X" tjafsat,men nej ni va så sötaaa jag har sätt er!!slutaaa.vems fel va det? eller vad hände ? :O

Hoppas du mår bra <3

svar: sista frågan jag svarar när det gäller det!.tack för oron men jag mår skit bra lika bra som alltid jag behöver inte någon kille för att må bra? haha



Jag Mår bra som fan haha varför får ni för er att jag skulle kunna va ledsen(?) för något som aldrig va,jag vill va singel och älskar att va singel och leva som jag lever och vadå "vems fel" va roli jag har alltid sagt att så länge jag är singel kan jag göra vad jag vill dvs att också ha friheten att kunna tex kyssa en annan kille om jag så vill det!.Jag ville inte ha sura miner eller ge förklaringar.Jag har gått igenom det förut och vill inte göra det igen.nej tack!.Allt ändrades på bromma festen där insåg jag att jag höll på att fastna med någon och va "rädd" att kolla på resten av de snygga killarna men sen tänkte jag "men hallå nancy du e singel haha (?) "  Och att sen jag fick höra saker om "X"  som jag "borde" inte gilla OM det va något mer mellan oss..men efter som jag aldrig velat ha något mer än en avancerad vänskap så kan jag inte be om förklaringar eller ännu värre att bli sur,vore väl lite konstigt..Jag har höllt på med det jag har tyckt känns rätt,och ångrar faktiskt inget!

Jag är inte ovän med någon och inget är avslutat för att det aldrig fanns något påbörjat,Jag fick ett sms av nåågon där det stog " jag hörde du träffar någon ;D " och jag sa som det va att nej jag är singel som det är.Ingen ska behöva bli sur för det liksom haha.Kanske jag har fel kanske inte men mår inte dåligt av att tänka så här.Tvärtom om jag inte skulle tänka så här skulle jag nu ha et förhållande och ge förklaringar om allt jag gör,något jag icke vill på läääänge.Jag är lycklig för att jag haft så roligt den senaste tiden och spec i bromma festen där mycket hände från 23:00-12.30..Ajaa vill som sagt inte få mer frågor när det gäller jusst det här.Hoppas ni förstår mina fina läsare :)

Jag är fri och älskar att vara det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0