fy på mig!

kan fortf inte släppa datan haha,men Gud gick in i ett album med bara gamla bilder på mig o vänner hahah!! fick mig ett gott skratt :D.

Hahahah fjortis tider (?)..NOT..det va en middag där temat va "fjortis" :D
vinern 08



Mina O´G tider (?) hahha inte häller vi försökte ju ialf :D
vintern 07



Mina strippar tider (?)..Njaaa vi hade roligt i butteriks sommaren 06 :D



Mina AIK tider (?)..Än idag <3!!..Våren 07 tror jag det va (?)



Mina dans tider (?).. jaa på gick i underbara 2 år :) <3
år 07 - 09



Mina uniform tider (?)..haha neej försökte lika chiles uniform! :D
vintern 07



Mina sjunga på clubb tider (?).. skulle vilja men ne sjöng bara karaoke :D
chile 07/08



Hahaha ja ja finns 10000 mer men nu MÅSTE jag sova.PUSS



Kommentarer
Postat av: Anonym

hola loca. haha vf är ja med på så många bilder. hm...

2009-07-30 @ 17:18:06
Postat av: nancy

hahahhaha hade inte tänkt på det :D kanske för vi förut va med varandra varje dag ? ^^ <3

2009-07-30 @ 20:05:13
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0