fuck sverige!

allt va så klart igår alla jag ville skulle komma skulle komma fast jaa ni vet hur sverige är med vädret!,,det börja spö regna så det blev inget får bli under lovet fan!!..sov hos claudia och vi hade ändå mysigt :)..blev så irriterad och ledsen igår när jag fick höra saker om non..jag som just berättade till claudia hur glad jag va sen så får jag sms som sa saker om personen..men personen sa att det inte va sant att jag ska inte tro på falska rykten och aah...det blir jobbigt ibland,,nu är det snett ialf..ajaa vill inte göra det till en större grej :/ !

Idag vet jag inte hur det bli.kanske drar till vårberg för att träffa tamara (?) skulle va trevligt med får se hur det blir :)

Ajaa ska duscha nu :),Puss!

Kommentarer
Postat av: nina

hoppas allt är bra med dig men det låter som om du fått höra saker om killen du träffar eller har jag fel?..

2009-07-24 @ 19:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0