=)

fick ett skumt samtal som jag verkligen inte förväntade mig hahahaha!!  och jag ändrade ju lite på inlägget " solen skiner alltid för mig"..det inlägget va anledningen till det skumma samtalet jag fick..me orkar inte med tjafs så ändrade,Hoppas du e nöjd " sockertopp" så sluta grina nu :)

ajaa reser om några timmar,har fortf inte packat,Sakanr redan min Sötnöt =( !..hoppas två veckor går snabbt!..kommer sakna alla mina nära o kära faan!..men ska hämta present till er :D..Och om Gud nu vill åker vi till spanien nästa år! ialf de säkert jag,valeria och Claudia ska..resten får hacka på om dom vill :D..Men vi tre det är spikat!..ska ha jobb då..då ska jag samla pengar och dom också..dåå blir ordet roligt bara förnamnet! :D

Känner mig helt pigg..inte äns ett fjuttigt samtal kan få mig att blir ledsen,Känner mig så Glad av de underbara smsen jag fååår! :D <3!

Jusst nu lysnar jag på sommarens bästa låt som får mig att hoppa upp o dansa ! :D 


                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0