det va längesen

Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången? haha nee
Har du sett din bästa vän gråta? Jaa
Vad åt du senast? maat haha
Har du fått någon komplimang idag? aa =) <3
Har du någonsin fått höra att du liknar en kändis? haha yes
Har du varit med i en rättegång? nee
Är du polare med grannarna? nee
Vilka länder har du bott i? Sverige och chile
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? i spanien
Har du haft en stalker? Jaaa haahhah
Är du för eller emot kärlek? Både och
Har du haft ett seriöst förhållande någon gång? m.
Hur länge höll det mellan dig och din senaste pojkvän? 1½ blä
Har du varit otrogen någon gång? aldrig
Hur många gånger har du varit kär? 1,snart 2 ? hihi 
Har du blivit sårad? aah vem inte 
Vem ringde dig senast? min pärla! <3
Vilken tid gick du upp imorse? 15:15
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "allvar härtat,lovar att om jag hade skulle jag lånat men mamma ska ha den,pero det gör mig ju lite glad för vill träffa dig och pussa dina underbara läppar :$ <3," 
Vad gjorde du klockan 2 inatt? va ute med X
Vad är det första du gör på morgonen?
kollar på mobilen
Vilket humör är du på idag? Helt okej men kunde mått bättre jebla månads kort!
Vad ska du göra efter det här? träffa min pärla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0