dagen blir inte bättre!



Fyfan vad irriterad jag är,Folk,"vänner",man vet verkligen inte vilka man har runt sig och så pratade jag nyss med någon om att JAG har spridit rykten fyfan vad arg jag blir om jag känner något säger jag det rakt ut och skiter i.och att sen jag får skit för något jag inte gjort fyfan säger jag bara och personen som sagt att de jag måste väl va nära mig det vet jag,då blir jag rädd och tänker på vilken ***** det kan vara.Jag har alltid försökt undvikt problem jag är ingen människa som gillar tjaffs och sånt..håller mig mer på den lugna sidan det kommer man längre av.

Igår vare inte häller någon bra dag! och nu så regnar det.vädret är väl lika förbannad som jag.Men jag ska lösa det här och jag måste fan bli på min topp humor igen.Måste söka upp någon rolig fest för att komma bort en bra fest har nu blivit bjuden till 3 B "fester" haha så sånt hoppar jag över..fan fan men alla har väl sina dåliga dagar,visst?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0