då vare de

igår hände mycket som jag inte gillar GAH vad jobbigt!..Idag ere depp dag för mig det va längee sen haha.aja imorgon blire rålis ska dra dit med tamara,amelie o judith vi ska till latino grejen :) hoppas de fint väder.




nina:
hoppas allt är bra med dig men det låter som om du fått höra saker om killen du träffar eller har jag fel?..

Svar :jag mår bra haha är bara irriterad men jag håller det hos mig.Jag har gjort massa fel tog ordet "singel" förgivet typ så aah måste ta konsekvenserna nu :)

Kommentarer
Postat av: en chockad läsare

VAaaa har du och "X" tjafsat,men nej ni va så sötaaa jag har sätt er!!slutaaa.vems fel va det? eller vad hände ? :O



Hoppas du mår bra <3

2009-07-24 @ 21:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0