Mår illaa som en gorilla

då va man hemma igen..mådde inte så bra så gick hem eller bättre sagt mår inte bra..hoppas det blir bättre tills imorgon,för imorgon är det party party i skärholmen :D ajaa nu ska jag dricka tecito o vila :)

Blev skit chockad nu när jag logga in,hahaha fick på direkten frågor så bara för att det är dom första så svarar jag på dom :)..sen tar jag en i taget :)



Antonia:
Har du någon pojkvän,Om inte vem är din älskade,din pojke osv?

Älskar dig blogg och du e jätte vacker :)

Svar: Nee jag har ingen pojkvän för att jag inte vill,vill vara singel och den killen jag träffar är så underbar att han förstår det,jag har just kommit ut från ett förhållande och vill inte ge mig in på nåt nytt.Mitt hjärta e lycklig och allt är bra som det är man behäver inte alltid sätta namn på saker :)

Taack så mycket! :D

Jessika:
Hur många har du haft sex med?


svar : hahaha jag visste att det frågan skulle komma upp,men så som jag är säker att du inte skulle berätta det så gör jag inte häller det =)

Anonym :
Varför gjorde du och din förredetta pojkvän slut,ni va så sööta ihop :/ ?

svar: hahah tack det fick man förut höra väldigt ofta :)..ne men allt har ju ett slut och det hade jag klart för mig från början och en annan sak att man drömde ibland att man skulle gifta sig få barn och såå..tyvär lever vi inte i drömmarnas land,.jag kan inte prata direkt om hur han kände för det vet jag inte.men jag hade inte samma känslor,och veckan innan vi gjorde slut träffade jag då den killen jag är med nu så blev förvirrad och känslorna blev svagare och jag ville inte häller vara otrogen så jag gjorde slut.


amelia:
Jag har sätt dig med en skit snygg kille för inte så länge sen, är det din nuvarande kille? :)

Svar : Hahahha kan va möjliigt :)

 Anonym :
Du dricker,röker och festar mycket,tänker du inte på din hälsa att det inte är bra :O

Älskar din blogg =)

Svar : HAHA men lägg ner.jag är ung och älskar att ha roligt  :)


Såå fortsätt att ställa frågoor baraa =)

Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur länge har du o din "kille" "träffats" daah ?

2009-07-20 @ 01:49:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0