blää

Mår fortf dåligt usch inget hjälper fifan,stunder som nu är det då jag tänker " jag ska aldrig mer dricka" hahaha men jaa vi får väl se hur länge det varar.min pärla ville träffa mig men kan inte gå uut känner som om jag kommer spy när som helst haha inte trevligt! usch vill må bra och just idag va solen tvungen att komma fram inte rättvist.

Igåår gjorde jag något som jag inte kan tänka på det utan att få ett leende på läpparna haha alla bilder kommer fram i huvudet hur det ena ledde till det andra och typ skrattar för mig själv haha.Jag har alltid turen att när jag får ett mål så lyckas jag alltid! :D

mmmmm vill äta kiwi ( HAHA tamara bara du fattar! :D )




Kommentarer
Postat av: Juuudith

HAHAH VILL ÄTA KIWI..

till o med jag fattade hahaha cp <3

2009-07-25 @ 17:40:48
Postat av: nancy

AHHAHAHAH såå bässt!!! :D <3<3<3

2009-07-25 @ 18:02:00
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/
Postat av: Tamara

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAA kiwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

2009-07-31 @ 00:39:50
Postat av: nancy

HAAHHa mjaaaamiiiiii :D

2009-07-31 @ 17:57:22
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0