30 juli redan!

sommaren har verkligen flygit iväg haha..Kom nyss hem från en ganska rolig kväll.Först träffade jag michell och tamara sen drog vi tre hem till amelie som va ensam hemma så hon bjöd dit några stycken och  vi drack fast jag blev ingenting haha orkade inte häller bli full så näe höll mig till vatten pipan :) sen runt 01 drog vi ut till ett dagis för att röka vp och där satt vi mys pys på en bänk :) sen sov vi hos tamara haha vi skulle kolla på en film som aldrig blev av hahaha så jag somnade skönt runt 03 :)..idag vaknade jag runt 13 tiden av att michell ringde mig hahah han och tamara va i rummet bredvid så jaa där vaknade jag och vi åt frukost sen följde dom med mig till skäris för jag skulle köpa en sån där grej som tar bort ludd från kläder :)..och efter det drog jag hemåt..

Emi kom nyss hem till oss så ska va med henne :D senare ska jag nog ut och imorgon är det planerat att dra till grönan!! WOHO :D

Lägger upp några få bilder från igår :)

Jag och min bästaste tamara <3



är man kort eller är dom för långa haha



prat stund hos tamaraa :D







B E A <3:

Snyggt!!
- Allt bra?


Svar : tack så mycket :)..jo det är bra med mig tack <3 =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0