21 julii

då va man hemma..allt blev så ändrat hahaha vi skulle på fest i alby men fick höra att den va tråkig så jag o claudia letade snabbt upp något annat och det blev årstaberg fast innan så träffade vi sebbe och va med honom non timme sen så mötte vi upp träffade upp Sergia och åkte till årsta fast killarna där lekte så där så jag o claudia gick därifrån runt 23:30 och åkte tillbaks till Tumba och mötte upp sebbe igen :)..vi drog till donken och åt lite sen pratade vi om massa roligt hahaha claudia tog 00:50 bussen hemåt så jag o sebbe promenerade hem mot mig sen sa vi hej dåå vi 3 har alltid så roligt ihop =)  ..kom hem o kollat på tv ska göra mat snart är hungrig som faaan!!

Imorgon ska jag på bioo med julieth,det va länge sen vi sågs så nu ska vi träffas saknat henne fifan så imorgon blir det roligt :D

har min syster bärbara så har tagit lite bilder hihi :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0