2 julii

Förlåt för dålig uppdatering men har haft mycket för mig haha :)


Kom hem för en liten stund sen..Först åkte jag till Hagsätra för att träffa min underbara vän Claudia vädret va så fint så vi promenerade en massa haha,sen åt vi kebab och jaa..va där från 18-20..sen åkte jag tillbaks till tumba och gick till valeria vi rökte o sen va vi hemma hos henne ett tag ..smsade samtidigt med sebbe och han sa att dom skulle till stan,så jag o valle hacka på dom hahah fast dom hade redan åkt så vi tog 22:53 tåget från tumba och åkte av i Stockholm Södra..där gick vi till Burger King där alexis jobbar och där satt även Sebbe,alex och en annan kille :) vi satt där o pratade om hur alex hade det i Spanien och såå sen så promenerade vi runt i stockholm södra och aah haha..jag och valle drog 00:20 typ och vi trodde att sista tåget åkte 00:40 men neee den kom 05:15! så jag fick lite panik så vi åkte mot centralen och skulle ta nattbussen..den skulle ha kommit 00:48 men nehee ingen buss där ne..den kom 01:18

Så där satt vi i bussen hela den långa resan haha fast sen började vi lyssna på musik och sjöng hahaha helt roligt..vägen kändes helt plötsligt mycket kortare..sen så va vi framme i Tumba och där träffade vi Cayo..Vale gick hem och cayo följde med mig till min port helt söt :)..Kom alltså hem 02:22 prick!...

Nu måste jag äta och packa! reser ju idag,ooh vill inte äns tänka på den långa vägen..vi ska åka till norrköping och ta flyget därifrån..så vi ska upp 06..men jag ska inte sova så ska vara vaken för att sen sova hela vägen till norrköping =D

Och måset säga att vädret idag har vart underbart!,har gått runt med linne hela dagen + kvällen utan att äns frysa :D

                                           

                                                 
                          
                                                  
                                        
                       
                        
                                   
                                                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0