8 dec

vakna för en stund sen..somnade direkt efter scrubs runt 00:00 igår och soov hela kvällen!! första gången på läänggeeeeee!!! ååhh skit skönt..igår höll på jag somna runt 19 tiden men mamma ställde upp mig från soffan och skicka mupp mig och sa att jag ska packa,hon rädda mig! :)..skön o lägga sig när ögon locken väger ton hihi

gick nyss in i tamaras blogg o hon har lagt upp den här låten,och fan vad den ger mig minnen!!




Idag börjar jag 10:30..och vaknade av mig själv så jaa..orkade itne sova mer haha ska äta frukost nu o sminka miig nuu.

pusss


Kommentarer
Postat av: Nicole

Heeej nancy =)

en fråga, vart gjorde du din tatuering och hur mycket kostar det för att göra där ??



Kram

2009-12-09 @ 19:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0