7 dec

OOH jobbigt skrev ett långt inlägg och det gick bort :@!!!.. ajaa..kom hem för ett tag sen från skolan..tillbringa dagen med sebbe..vi pratade i tiiiimmar om verkligen allt..och det ena ledde till det andra och vipps så pratade vi om något jag aldriiiiiiig trodde vi skulle prata om..några tårar föll..men sebbe fick mig snabbt att små skratta igen :')..ibalnd fattar man inte vilka man kan lita på o vilka inte..man får veta saker hela tiden om folk..OH!! ajaa ska aldrig med lita 100 på någon alls..inte äns på mig själv som sebbe sa haha..sen drog vi hemåt runt 15:10 tiden..

Kom hem och har inte gjort så mkt sens dess..suttit vid datan bara..juste idag började vi med journalistik föööööööör mkt prat! jag som trodde att jag pratade mkt hahah!!..men som tur sliper jag det eftersom jag åker på FREDAG!! :D känns helt overkligt eftersom jag inte ens börjat packa men ska göra det idag tror jag ( har sagt så i minst 1 vecka nu haha )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0