6 dec

tjosan allihoppa :)..hoppas allt är bra med er.. själv äre si o såå..är förtf jätte fökyld och har hosta och typ ingen röst efter igår hahah!!..jag vakna typ nyss och ska äta snart :) men först ska jag berätta lite kort hur gårdagen va

börja med att jag för kröka hemma med familjen eftersom vi hade gäster igår sen så gjorde jag en blandning och tog med den
jag åkte med denize och sara och mötte ph i tvärbanan när vi hoppa på i årstaberg..sen i liljeholmen hoppade alla på haha då menar jag alex,adde,ronny,sebbe,karolina och gaby..sen åkte vi in till alvik..gaby o jag pratade ut och det kändes bra..så vi dansade och hade kuul som fan! :D när vi va där så kom alexis oxo o några andra..som en självklarhet hända det knas grejer haha..men la mig inte i..jag hade faktikst skit roliigt!!
 
festen sluta ha slutat 03 men sluta 02 för att en tjej ramlade från toa fönstret från 3 våningen ( alltså där festen är )..skit hemskt så aah vi alla drog och käkade i grillen sen så åkte vii t bana..satt med alex,alexis,cämi och några andra..vi drev hela vägen skit roligt hahahah..sen när vi kom till centralen så skilldes vi åt..så gick jag,sara,denize,miki,sebbe,steph ,ph och alexis och tog nattbussen mot tumba..sen så kom vi fram till tumba så stannade jag med sebbe och alexis o väntade på deras buss eftersom jag inte ville gå hem än..så vi drev o drev o skratta o skratta haha sen kom deras buss och vi sa heeeejdåååå :)

Kom hem o somnade typ på direkten SKIT SKÖÖÖÖNT men vakna idag runt 12 av att jag hade näsblod :O första gången på typ 4 år!! blev skit rädd men det var bara lite sen så somnade jag igen :D

























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0