4 dec - jag lever

igår skerv jag inte för att jag mådde verkligen jätte dåligt..åkte som sagt till vårby för att tjejerna skulle tatuiera siig..det gick skit bra och dom 3 blev nöjda! :D..fast jag började bara må dåliigt..kom hem vid 7 tiden och så käka jag o somna direkt efter..sov i ca 2 timmar sen kunde jag inte sova mer till typ kl 06..helvetens kväll..har börjat va sömn brist och det stör mig!! kan inte sova på kvällarna mina tankar går i 180 och det håller mig vaken :(..hoppas på att jag sover bättre inatt..

idag mår jag bättre,,bara lite snuvig så jag stanande hemma :)..trokiit..det är tråkigt att inte göra något faktiskt :/..ajaa ska kolla på tv nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0