26 dec

heeej allihopp :) har inte bloggat för jag verkligen inte hade ork igår!..den 24 firade vi jul och vi kom hem den 25 kl 07 på morgonen..vi hade riktiigt roligt hahah fanns en massa grill mat och sånt gott mumsii sen drack och dansade vi ..fast jag drack inte mycket alls..bra!..och igår vakna jag kl 18 och gjorde inte mycket alls tittade bara på tv..

dagens planer är att dra till concon och paddla hhahha!! :D  ska dra dit med tanya,alejandra och fabian =)..det blir roligt roligt och senare mot kvällen blire utgång wohooo det gör mig glad!! :D lägger upp lite bilder senare orkar inte nuu haha


Fråga : irene om 24 dec:
hej nancy :) jag har följt din blogg sens du började skriva och tycker att den är jätte bra..vill bara fråga dig en sak...jag och min pojkvän har vart ihop i 8 månader nu och vi är bokstavligen med varandra varje dag..han bor bara 2 stationer ifrån mig och jag tris med att vara med honom för jag älskar honom jätte mycket men våra familjer försöker övertala oss om att inte vara det och det känns rätt jobbigt :(..vad tycker du om det ?

kram

Svar : HAHAhhaha men guuud! allt det där hände mig oxo..jobbigt vare att höra sin familj säga sånt kmr jag ihåg,för jag och mitt ex var oxo med varandra nästan varje dag och vi pratade mycket om det oxo,att vi kanske inte borde träffas så mycket och såå..men det slutade ändå alltid med att vi ändå träffades lika mycket :)..då kan jag säga dig att va med din kille så mycket som du bara kan för jag kan säga dig att även om ibland jag tröttnade på mitt ex så är jag jävligt tacksam NU över att vi tillbringade så mycket tid ihop nu när det ändå är slut..av all tid tsm fick vi måååånga fina minnen som man tackar..så njuuut av tiden ni har tsm!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0