23 dec

idag vaknade jag rätt så tidigt för att hälsa på min söta farfar..åkte in dit med farmor och pappa :)..vi tog ut honom på en liten promenad med hans rullstol..efter det åke vi tillbaks till viña för att jag skulle färga håret..och det gjorde jag...är typ blond HAHa! satt i över 3 timmar i en stol med färg på håret..men blev verkligen jätte nöjd!! :D i sverige brukade det bli orange när jag försökte men här lyckades dom på första försöket hoho..men billgt vare inte haha..ajaa mamma tyckte att det var värt det..

idag va dom där små vaplarna där igen OOOHHH vill verkligen ha en ..hade den söta lilla som jag vill ha och va riktigt nära på att springa iväg HHAHA men hoppas den får ett bra hem..fast den skulle ha det bättre med mig! :(

Imorgon är det jul och här i chile innebär det STRESS..man kan knappt gå normalt ute de fullt överallltt och folk springer bokstavligen fram o tbx :O..hatar sånt!!..imorgon ska det bli roligt med släkten o så hos min "tia"

Nu är jag ensam hemma för jag inte orkade gå ut trodde jag skulle få migrän för att det började så som det brukar börja..så stannade hemma..men mår bättre nu..så ska kolla på min serie som börjar snart :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0