20 dec

igår blev det en mycket lyckad dag! hade verkligen jätte roligt haha..det började med förfest hos min systers tjej kompis i valpo..där drack vi o sååsen runt 02 drog vi ut o dansa..hahah det fanns 3 olika dans golv men vi va typ bara i den som dom spela reagge och vi va där hela natten HAHA men vi hade skit roligt :D drog runt 05 och käkade 2 completos och en som jag kallar " kött på pinne" HAHA glömmer alltid hur dom heter :O men kom hem runt 06 med min syster =)

och idag så vakna jag runt 13 tiden och sen gick vi familjen på stoooor o lång promenad i valpo hahah shiiiit är helt dööd just nu vi promenerade i timmar upp för uppförs backar och hundra trappor! :(..hatar trappor dom borde utrotas!!!!!! ajaa vi kom hem runt 18 tiden o nu ligger jag i sängen o vilar mig :)..

imorgon ska vi upp tidigt vi ska någonstans för 1 dag o sova över..typ ett ställe med pool,massage,träning och så klart ÖPPEN BAR HAHA!! så det blir roligt hur som helst..

igår tog vi inga bilder för att kameran hade inga batterier :/ blev själv irriterad men men..det bliir mer fester ;D

men lite bilder fårn idag får ni :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0