2 dec

somnade skit tidigt typ kl 7..och vaknade 21 för att kolla på desperate housewifes men somnade igen på halva..sen vakna jag 00:00 för att jag hade ont  halsen och va hungrig så gjorde lite mat..och nu kan jag inte sova..mår dåliigt :(..som om jag måste spy fast hatar att spy såå neeej håller mig!..jag är jätte förvirrad!

fick veta typ nyss att de alvik fest igen nu på lördag..ska fråga tjejerna om vi kan dra dit efter vi vart hos aleks..fast imorgon ville jag köpta ett par skor..men om jag köper dom kommer jag va tvungen att fråga mamma om pengar till lördag och det vill jag inte :/..såå måste välja mellan dom skorna jag velat ha lääänge ..eller festen :(..ville ju ha skorna på festen!! JOBBIGT  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0