19 dec

har haft jätte roligt idag skrattade så mkt att jag har ont i magen haha :)..middagen i min systers skola blev jätte lyckad vi åt en massssaa gott som alla hämtat och sjöng karaoke haha vi drog 21:30 mot viña..

Imorgon måste vi upp tidigt och hälsa på farfar så det blir mysigt,sen så ska vi nog till stranden sen mot kvällen fest..här i chile är det "lil-lördag" varje dag HAHA helt sjukt om vilket liiiv det är om kvällarna här :D men blir helt glad..och juste kanske ska jag o min syster jogga imorgon..vill inte bli tjockiis som jag håller på att bli..ialf inte magen haha!! så kanske OM jag orkar så följer jag med henne :D

Fråga : Anonym om 18 dec:
gillar du någon hemma i Sverige eller?

Svar : haha kanske det :) kanske jag redan har kille..kanske inte haha elak jag är ;p

Kön till en klubb igår haha!! och det fortsätter ruuunt till vänster! :O




Kommentarer
Postat av: haha

hahah gatorna e ju ruttna som vanligt :P

2009-12-19 @ 23:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0