19 dec

kom nyss hem från stranden och blev rätt så bruun :D sen badade jag oxo men vattet va iskallt så jag doppade mig ett par ggr bara haha :)..

och så en sak.. att foolk kan vara så mobbade och tänka såå långt som det bara går.
Heter på msn "utgång ikväll"  och så skriver NÅN om att jag skriver så för att göra honom avunsjuk (?) HAHA allvar jag skrattade..om det är någon jag skulle vilja göra avundsjuk ( inte för att jag vill göra någon alls avundsjuk ) så ere absolut inte honom!..han betyder ju mindre än en ärta..usch!! sen så kallar han mig " jävla 8 åring " HAHa vem ere som e barnslig som tar åt sig på det sättet och gör scener(?) hur löjlig som helst ;)
Aja ska duscha för att fixa mig..ska möta martin o nico senare och drar på fest.. ska bara gå ut o festa för att göra DIG avundsjuk ;)...not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0