18 dec

nu sitter jag i min systers skola vi ska ha jul middag samt ge presenter..alla fick lotta ut ett namn till vem man ska köpa present till :) så jag och min syster har köpt presenter samt empanadas :D..

igår gick vi ut och drack o dansade helt okej :) kom hem runt 05..vi ska på fest imorgon oxo :D det blir roligt hihihihi

lägger upp bilder från igår när jag kommer hem.puss o hej sålänge


Fråga :
Anonym om 18 dec:
skaa du inte skaffa dig en chilenar kille ;)

Svar:
hahah neej verkligen inte,onödigt att börja gilla någon om man sen måste åka tillbaks till chile ju :p





Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar du någon hemma i Sverige eller?

2009-12-18 @ 23:24:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0