17 dec

då e man hemma igen..har vart en jätte roligt dag..hälsade på farfar ochd et var huuuur varmt som helst..och när vi satt där började jag bli yr..och när vi exakt gick därifrån svimmade jag av i någon sek men vaknade snabbt upp..kunde inte gå själv för jag var så yr och tappade balansen hela tiden..så mamma sprang och köpte mineral vatten och där mådde jag typ bra igen..

sen åkte vi hem till farmor och käkade och chilenare är inte blyga på att servera mat HAHA fick värsta portionen och åt allt som en duktig flicka..men tackade nej till efterätten haha..efter det drog jag och pappa så passade jag på att ringa valeria..för jag pratat med hennes mamma tidigare idag och hon berättade lite saker som hänt med henne..så jag ringde upp henne och hon verkade bli glad av att jag ringde,det glädjer mig ♥

ikväll blir det utgång igen..ringde carol så fortf jag kom hem för min syster sa att hon har ringt ett par gånger haha! :D..såå aah vi ska åka in till valpo och festa wihuuuu :D..ska duscha snart och såå =)..

lägger upp lite bilder från igår




en sliskig inbjudare usch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0