14 dec

är helt sluut..har promenerat och hälsat på min tia en stund..sen så handlade vi mat o såå..oohhh det finns såå många ögon godis här att man blir helt lost HAHA..idag va allt stängt igen för valet MEEN imorgon börjar allt som vanligt dååååååååååååååååå ska vi festa!! :D har vart taggad i 2 dar nu så kommer verkligen vara taggad imorgon wiihuuuu :D..nu ligger jag på soffan och min syster sover hahah..ska nog oxo sova snart för att vi ska upp tidigt..08,för att jag ska följa med henne till skolan :D hoppas de blir roligt hon har avslutning på fredag såå aah de lite kvar..ajaa ska sova nuu.Godnatt!!



Kommentarer
Postat av: Tamara López

fan vad arg jag är på dig!!!!! :'( jag vill också åka utomlands.

2009-12-15 @ 01:38:25
URL: http://tamaralopez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0