13 dec

igår sov jag som en stock..verkligen skönt att sova i en säng!! haha..idag vakna jag o min syster runt 10 och medans hon fixade sig så satt jag i ballkongen i typ 10 min och fick snabbt bikini märken haha första gången jag får färg så snabbt!,,så nu ska vi iväg till stranden..

hoppas att man kan festa idag pga att det är val här i chile då finns det en möjlighet att det att allt är stängt idag :/..men vi får hoppas på det bästa :D..idag kommer nico till chile ..så hoppas att åtminstånde någon bar är öppen så drar vi o bara dricker något tsm med martin oxo :)

aja nu ska vi dra till stranden,hoppas ni har det bra i kalla sverige moahahah!! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0