11 dec

om några timmar smäller det!! är fortf inte nervös men de nog bättre såå :)

som jag sa tidigare så kom min bror o dom..vi åt tårta,prata o sånt..sen träffade jag valeria och tog farväl..kommer att sakna henne såå speciellt mycket!..sen så gick min bror och dom runt 20:00 tiden..

sen runt 22 tiden smsar alexis mig om att han snart är i tumba då frågade jag om han ville komma ner till gården och aah han kom med nena min prinsessa som har blivit så stor :)..vi tog en lååååång promenad med henne och hon är så duktiig hihihi :D..sen så gick vi hem till honom för att lämna hem henne och hans syster skulle duscha henne för att hon va så lerig busunge haha..sen så gick vi ut mot mig igen och satt nere i min gård o pratade o skrattade massor..han får mig alltid att skratta =)..sen så sa vi oxo hejdåå och vi båda gick hemåt

jag hade planerat att inte sova men är jätte trött...stressig dag så är helt sluut :(..ska vakna runt 05! OHH!! ajaa ska lägga mig nu..skriver möjligtvis när jag vaknar

bjuder på en bild på mig o alexis :)♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0