10 dec

då sitter jag helt klar för att gå till skolan..och det första jag tänkte på imorse när jag vakna idag var " shiit reser imorgon" ..det börjar små kännas i magen lite..men men..igår somna jag rätt sent om man gemför med hur tidigt jag somnat dom senaste dagarna,somnade runt 01..kollade på simsons,scrubs,paradise hotel,i hennes skor och scrubs igen haha..idag ere min sista skol dag :D det är det jag ser fram emot hihihi :)



Nicole om 8 dec:

Heeej nancy =)
en fråga, vart gjorde du din tatuering och hur mycket kostar det för att göra där ??

Kram

svar : jag gjorde min tatuiering i vårby gårg hos melody,hon går i dansen jag gick i och tatuierat många och höllt på med det i flera år nu..min tattoo kosta bara 100 kr men det är såklart olika priser beroende på vad du vill göra hahah :p




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0