10 dec

Har du haft en pojkvän 2009: aråå
Har du hånglat med någon 2009: aa
Har du kramat någon 2009: haha massor
Har du hatat någon 2009: inte hatat men ogillat
Har du sagt "jag älskar dig" till någon 2009: aah :)
Är du kär nu: nää :p
I vem: -
Kan du vissla: noo :(
Har du en dildo: neeej
Äger du mer än 5 par string: ja
Äger du en mascara: aah =)
Äger du mer än 5 olika foundation/puder produkter: neej
Är du en fjortis: oh nej!
Är du emo: inte häller
Är du brat: ?
Gillar du vältränade killar: inte överdrivet men markerade magmuskler tack!:D
Gillar du tjocka/överviktiga killar: vet inte..men inte så där jätte tjock nej
Gillar du nörd-killar som pluggar: bryr mig itne så mkt men det är ett + OM
Gillar du tjejer: haha neej.
Är du bisexuell: nej
Har du över 10bhar: neeej
Har du nångång tyckt om någon i din ålder: ja
Kan du köra skoter: jaa! :D
Kan du leka apa: haha leka apa?
Är du brunett: aa
Är du blondin: nej
Har du varit/är svart hårig: aah när jag va liten hade jag kol svart!
Kan du sätta foten bakom ditt huvud utan att spy: HAHA kan man göra det ?
Vad har du på dig för underkläder: Vit bh och vita spets hp
Vet du vad oral/anal sex är: aa?
Vem fick du sms av senast: sara
Vem skickade du sms till senast: sara
Vem ringde dig senast: aleks
Vem hånglade du med senast: top secret!
Vem kramade du senast: Emilyah
Vad drack du senast: colaa
Är du allergisk mot något: myggbett,pollen och ibland äpple
Är du sexmonster: haha nee
Räcker det med pinsamma frågor för dig nu:vad vare som var pinsamt? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0