10 dec

heej igen :).. kom hem för ett tag sen,va i skolan sen så var jag med sebbe resten av dagen..vi gick runt sen till idrotts huset för att kolla på när 2orna dansade haha det va roligt :)...idag avre min sista dag så sebbe va så där extra snäll :D blev små chockad HAHA ex när vi skulle gå mot centrumet så gick vi en biit sen märker jag att jag hade glömt mina hörlurar i skåpet och han klaga inte ( som han annars brukar göra haha ) utan han bara vände om och började gå tillbaks :D sen när vi hämtat mina hörlurar så gick vi mot centrumet igen och där mötte vi alexis vi följde med honom till vetirinären med nena,hon fick spruta och va jätte duktiigt :)..sen så promenerade vi sen så tog vi farväl :( många kramar o pussar..

det känns som om jag inte kommer se dom på år o dar :O,inte bara dom utan alla mina nära vänner :(..FAN vad jag kommer sakna dom,driver inte..men skönt när jag kommer tilbaks med fina presenter till dom :D..på tal på presenter..något jag blir så sur på är när folk som jag någon gång vart bra vän med men som vi inte äns smsar o frågar hur vi mår frågar mig " ska du hämta present till mig :$" själv skulle jag aldrig fråga något sånt..om någon vill köpa present till mig så är det upp till personen men man frågar inte..men känner sig typ tvingad :s ajaa skumt folk finns överallt..

idag är det min bror felipes födelsedag! :D gamlingen fyller 25 wohoo såå bröderna e på väg hit + fruarna + barnet = emi :D så det blir kalas hahah..valeria kommer så klart oxo hon är ju min bästa vän så klart hon ska vara med ser henne som en i familjen :)..så jaaaaa..imorgon är det den stora dagen..känns fortfarande inte..GAH!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0