1 Dec

åååhh vad tiden går snabbt!! reser om 10 dagar...läskigt!..kom hem för inte så länge sen va i skolan såklart..vi redigerade klart vår film som jag lägger upp snart :D..

ville bara säga en sak..i alvik festen som va i lördags så var ju många man kände där..bland annat..martin ( ito´s bror ).. har ju känt dom två lika länge :)..han satt med några tjejer o ropade på mig..o när jag gick fra börja han säga till tjejerna han va med framför mig att jag e världens bästa tjej,att jag e nog den bästa tjejen alex haft och massa med sånna saker..blev helr rörd av hans ord men samtidigt chockad..fick inte fram så många ord för ja skämdes..och under hela kvällen va han så sööt :) Men fick inte chansen att säga själv att jag tycker detsamma om honom..han e nog den snällaste killen jag stött mig på..så omntänksam,trevlig snäll ! =) han har funntis för mig och det är jag tacksam för.Martin du e bara världs bääst i mina ögon ska du veta :)
Te quierooo muuchooo ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0