1 Dec - blablalba



Anonym om 30 nov - shopping:

de går orrerykten om dig, äre santttttt

Svar : HAHA! vet inte riktigt hur du förväntade dig att ja skulle ragera med den frågan helt ärligt :p..jag kan säga att avundsjuka och skit snack kommer alltid att finnas omkring de flesta..något jag är säker att du e med om :)..och jag har verkligen lärt mig att inte bry mig om vad folk snackar..

kommer ihåg när jag bodde i alby när jag va typ nyss fyllda 15 år och EN kväll såg "folk" mig komma hem runt 01 tiden..troooooor ni inte att jag fick "orre rykten" för det (?)..och kan säga att då var jag nog den mest oskyldyga flickan som fanns..därför ville jag flytta från alby..för munnarna där är väääldigt stora!..bara för att man "syns" ,"hörs" och festar mycket ...så tror folk direkt att man är värsta grejen..

shit för att inte få orre rykten måste man då aldrig festa,strula med någon man inte är tsm med,komma hem sent,eller vara singel.För jag slår vad om att om jag hade kille och gör allt jag gör nu så skulle inte äns folk tänka tanken om att sprida "orre rykten". men ääähh jag är snart 18 stor nog för att veta vad som är rätt o fel så I don´t give a fuck  :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0