minnen..



har vart nu ett tag vid datan och när jag har tråkigt brukar jag kolla igenom alla mina bilder,och slumpmässigt råkade jag gå in i ett album jag faktiskt hade glömt bort..ett sånt där album som väcker fullt med minnen,klickade förbi snabbt men kunde inte låta bli att fassna på en..den första bilden man tog tsm,fick en konstig känsla kan inte riktigt beskriva den,men kollade rätt länge på den..har fakiskt aldrig sens det tog slut tänkt så mycket på det som för en stund sen,ibland brukar jag tänka om han tänker på mig någon gång(?),eller om han tänker på det vi hade (?)..eller när han tänker på mig,vad det är han tänker på..är det bara hat eller finns det något gott i det hela (?)..får massa med frågor som jag inte vågar få veta svar på..Jag saknar inte honom som kille..Saknar det vi hade! trodde aldrig jag skulle säga det där..men fan det är sant..man kan eller jag kan inte säga att jag aldrig tänker på honom om vi va tsm i 1½ år..jag är inte så ialf..han va min första kärlek,min första stora kärlek! som jag gav allt och lite till..Vi kunde inte tröttna på att säga hur mycket vi älskade varandra,vi kunde vara med varandra dag efter dag utan att tröttna,tvärtom vi saknade bara varandra för mycket när vi gick ifrån varandra..

Kommer aldrig glömma allt i början av vår relation..när jag inte fick sova hos honom eller han hos mig..då smet jag ut under kvällarna då bodde jag i alby..och tåg t-bana till vårby kanske runt 03 på kvällarna..och vi bara myste sen runt 08 drog jag tbx hemåt..jag la alltid kuddar i min säng så att mamma inte skulle märka haha..och det gjorde hon aldrig..eller när han skulle åka till spanien,han fyllde år samma dag kommer jag ihåg..och jag hade vart ute med kompisar och kom hem runt 03:00 och så ringde jag honom på väg hem och så pratade vi sen från ingenstans fick jag kick om att överaska honom så jag sa att jag skulle sova eller något och la på..kollade snabbt i Sl och bokstavligen sprang hela vägen till t-banan och tog den och när jag kom fram sprang jag så fort jag kunde och smsade honom att komma ut..han blev så glad kommer jag ihåg,grattade honom och vi myste och få timmar efter åkte han till spanien då åkte jag hem..

Vi fick alltid höra hur söta vi va tsm,och jag tycker att vi faktiskt va så söta så haha =)..allt va perfekt upp till 7de månaden..där vi för första gången gjorde slut..allt gick neråt sens dess..orkar inte tänka på det häller..

Kan berätta hur vi träffades något som faktiskt är rätt så roligt :).

Det va 23 februari 2008 då andre firade sin födelsedag,jag kan säga att jag  små gillade den killen haha..och jag va hemma och fixade mig för att gå på fest då jag får ett sms av diego av att komma till norsborg för att fira andré ,först sa ja att jag inte kunde sen så sa han något jag inte kunde säga nej till " kom för andrés skull han fyller år " jaa dåå kunde jag inte säga nej,så jag ringde två tjej kompisar Geraldin och andrea.Vi drog till norsborg och kom fram..hahaha kommer ihåg när diego öppnar dörren va det döttt! vi trodde att de skulle va värsta festen HAha där tänkte jag driekt " fan jag borde dragit till den andra festen" men nee..vi gick in och där satt massor med killar ( bland annat J som jag inte la märke till i början)..och vi 3 ensamma tjejer haha..det va lite blygt i början....sen när vi började dricka lite så frågade jag någon o cigg..då J sa att jag kunde ta hans halva..kommer ihåg allt i bakrunden blev svart vitt!! haha! såg bara honom det va som kärlek i första ögonkastet..då frågade jag direkt vilket land han kom från efter som jag ändast faller för chilenare haha :) sen när han sa att han va chilenare gick jag och satte mig bredvid honom..vi små pratade och oblyg som jag är när jag dricker frågade jag efter hans nummer haha!..sen va vi tvugna att dra..Andre och J va i rummet bredvid ytte dörren..och andré bad mig att stanna..och J va bredvid så jag sa neej..J gick och la sig i en säng längre bort och jag pussade andré på kinden när jag skulle säga hej då..och sen gick jag till J och vi råkade pussas på munnen..blev helt nervös och bara gick därifrån..

Den kvällen smsade vi och allt va så gulligt haha..sen dagen efter träffades vi och kollade på film..kan säga så här..vi blev tsm samma helg haha!! den 26/02-08. jag trodde att det skulle vara något som skulle vara max 1 månad..df berättade jag inte till någon..dagen efter vi blev tsm hade jag träning och alla tjejerna från dansen hoppar på mig och frågar vem killen va och jag berättade haha alla blev chockade men glada för min skull..

Jag va lycklig,jävligt lycklig vid hans sida! och förstår inte att det kunde blivit så snett mellan oss nu,Kommer ihåg när han förut berättade hur han va mot hans ex när det tog slut..han va ond!..och jag kunde inte fatta att han hade en sån sida och kunde aldrig förstå att min underbara kille som jag va med kunde vara ond mot sitt ex...tills det hände mig..

Nu har det gått 2½ månad sens det tog slut och inte ett ord från honom,skulle faktiskt bli glad om någon dag bara  han frågar hur jag mår...för jag har ändå alltid brytt mig om honom..men han bryr sig inte alls lika mycket om mig,tror jag ialf..Jag känner inget för honom ialf inte kärlek..jag kan älska det vi hade..Jag va såå kär kär kär..eller vi va det =)..vi älskade varadnra så mycket att vi tyckte att ordet " jag älskar dig" räckte inte haha så vi kom på ett nytt ord " jag chälskar dig" hahaha och det sa vi till varandra och det bettyde enligt oss mycket mer än "älskar"..

Jag vill att alla ska veta att oavsätt hur elak och hjärtlös han vart mot mig så kommer han alltid att finnas i mitt hjärta som något fint.Nu efter allt som hänt under dom här 2 månaderna vet jag att det aldrig kommer att bli vi igen..föör mycket har hänt! och kan tänka mig att det är samma för honom..

Men jag hoppas att någon vacker dag vi kan bli kompisar..inte äns det,utan att vi inte så barnsliga som vi e nu att inte äns prata med varandra..bara att det är lugnt mellan oss..känner många som e "kompisar" med sina ex och det funkar skit bra..för oavsätt vad så kommer jag alltid att finnas för honom som vän..

Jaa det är väl skönt att skriva ut det man känner fan!! vilken lättnad...och tack till er som orkat läsa allt haha :)

Vår första första bild 26/02-08 och exakt den hade jag i pea pressen hihi =)



 



Kommentarer
Postat av: el-stalker

hade inget bättre för mig men ehm.. 8)

fett gulligt, nancy. önskar att allas ex tänkte så som du gör. att du hoppas att allting fixas efteråt o att ni blir kompisar, d hoppas jag me för eran skull (: för du har rätt: att bryta kontakten helt efter man har gjort slut är absolut barnsligt. y jättefin överraskning! sj så älskar jag överraskningar, finns inget bättre.

besos :)!

2009-08-15 @ 04:43:21
Postat av: ami

fan guman du fick mig att gråta men tro mig så bra tjej du verkar du kommer att hitta den rätta

2009-08-15 @ 13:36:01
Postat av: nancy

itoo : nu överraskade du mig genom att lämna en komentar,det gjorde mig glad! =)..tack för de fina orden..te quiero <3



ami: tack så mycket!! <3<3<3<3

2009-08-15 @ 15:06:27
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/
Postat av: ami

hej guman en sak ska du veta att du ska va stolt och lycklig för allt du gör för du ska inte ha skuldkänslor elr nåt för då kommer du må dåligt men du vet att livet är inte alltid som vi vill men försett att vara som du är för du verkiligen en bra tjej som kommer att klara sig

2009-08-15 @ 22:05:52
Postat av: Anonym

Hej! din blogg är jätte bra

jag tycker du borde ha en frågestund.

synd att det där hände med ditt ex..

undrar bara när tappade du oskulden ?

ha det bra!

2009-08-15 @ 23:05:45
Postat av: nancy

ami : tack för dina fina ord det glädjer mig verkligen att det finns folk som bryr sig :) tack än en gång <3

2009-08-16 @ 01:32:52
URL: http://naaancyvilches.blogg.se/
Postat av: ami

du ska inte tacka mig det jag säger är verkilgheten jag vet vad du känner har också gått igenom mycket så jag vet men du ska va STARRRRK ;)

2009-08-16 @ 16:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0