ung 08!

kom nyss hem efter att ha vart i 08 med måånga haha åkte med vale migge o cayo och där träffa vi många andra..vi hade skit roligt vi dansa o sjöng som fan..eller jag o vale haha vi hoppa o skrek :D skit roligt..vi kollade självklart på kat deluna..hon va grym..efter det drog vi till makkis..där åt vii sen tog vi natt bussen mot tumba satt och prata med migge hela vägen hemåt..om en spec pers.



.jag orkar inte mer!! jag mår dåligt JA! VI gjorde fel JA! och nu e allt över..och får ta det såå..klarat värre saker,mycket värre saker!..jag har aldrig vilja göra någon ledsen eller sur,Jag ångrar det som hände och inte lite..har mått dåligt varje dags sens lördag bara på tanke av det som hände..något som absolut inte borde hänt! men gjort är gjort..nu är det bara att ta konsekvenserna..Folk snacka på bara,men ni vet ingenting! och ni vet inte hur mycket det sårar att höra attt just NI är dom som pratar några jag känner några jag va med idag! och hälsar på mig(?) Då visste jag inte att det va ni som prata runt..fick redan på allt för några minuter sen.usch säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0