underbar dag!

Först och främst vill jag be om förlåtelse för så dålig uppdatering idag men har haft fullt upp.Spenderat dagen med min älsklingar som jag älskar :D

va så klart i skolan daig sen mötte jag upp mä & kristina och vi gick till doktorn..sen gick vi hem till mig och lagade mat en turkist mat rätt som faktiskt va skit god haha! sen satt vi i mitt rum och började ta ner några lådor jag fick av mitt ex på ett års dagen,hade inte orkat ta ner dom tills idag..haha vi läste alla och dom blev chockade om hur han någon gång i tiden va..mmm..det bli alla..hans present va 12 hjärtformade lådor med namn på alla 12 månaderna jan - dec och i varje låda hade han skrivt något som hänt i just den månad..Och en jag fasstnade för va oktober och september månaden där han skrev :

Oktober - Vilja

Älskling min..Ingen absolut ingen skulle gjort det du gjorde för mig i oktober.Jag va idiot,respektlös och helt enkelt blind.Såg inte prinsessan som jag nästan miste.Du visade att du aldrig gav upp och äkta kärlek!


September - Försvinner

Min drottning mådde som bäst fast jag kände att min dumhet och mitt "andra jag" börja ta över.Du såg också det men det va försent,bråken började för fullt och jag försvann..Förlåt älskling för inte bara denna månad utan alla månaderna jag gjort något som sårat dig.Du ska veta att allt jag gör är för dig och mig..för vår kärlek!

MMM! roligt att han är nu det han så mycket bad om förlåtelse för..samma visa varje gång..och roligare att han visste att han va allt han sa Idiot,respektlös och helt enkelt blind!..något han är nu också haha

Jaja..alla dom lådorna ska ner till källaren!






Jaja efter det drog vi till masmo och mötte resten av tjejerna och fikade vid röda cafén skit mysigt ställe haha först trodde jag att det skulle va helt ruttet så som masmo är men nej skit trvligt med live musik ..vi va där ett tag sen drog vi mot alby och va vid dagiset och träffa grabbarna haha där satt vii och pratade tills det blev kallt och alla drog hemåt..så ringde B och vi prata hela vägen hem <3...kom hem och ååt mat..ska nu vara med min syster som åker till chile imorgon faan!! såå skriver senare..

Lägger ialf upp bilder vi tog idag :D..Tjejor tack för en underbardag det va ett tag sen jag skratta så som jag skratta idag! ÄLSKAR ER!♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0