tvungen

Brukar du komma i tid: Oftast
Vad hade du i din mun senast:  min p-piller
När mår du bra: när jag vet att jag har allt jag vill
När blev du fotad senast: Igår.
Hur känner du dig nu: Glaad fifan
Kan du laga mat: Endast med recept
Vad pluggar du: Börjar i media linjen imorgon!
Vad tycker du om fötter: haha vet inte riktigt
Är du smart: Absolut!
Vad har du på dig: Shorts och stor tröja,
Är du aktiv i skolan: hahaha har alltid vart det
Vad saknar du: en fet god kebab rulle från alby!
När och varför grät du senast: förra veckan
Var det pinsamt att svara på det: haha men nej =)
Hade du en bra kväll igår: Ja det hade jag. :)
Din favoritdryck på morgonen: mjöööölk
Vad ska du göra i sommar: sommaren e shlyyt
Är du nöjd med ditt liv: Ja det är jag! :)
Vad vill du jobba som: radio typ :D
Har du tråkigt just nu: Ganska, fast det är skönt.
Vad gör livet värt att leva: mina underbara vänner och min underbara familj!
Vad i livet ångrar du: haha kan skriva en bok,men tänker att allt händer väl för någon anledning
Är du musikalisk: Yes
Vad lyssnar du på för musik: Allt möjligt
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Nja, nej.
Är du bortskämd: Yes
Är du trött: neej,men vill bli det!
Vad gör du imorgon: Min första skoldag! :D

Din första
Operation:
Har aldrig opererats :)
Första piercingen: Öronen
Första bästa vän: Hanen
Första priset: cheerleader pokal! 
Första sporten du började på: Dans
Första husdjuret: hund
Första semestern: chile
Första konserten: shakira
Första kärleken: J...

Favoriter:
Filmer:
  Komedier och romanik!
Tvprogram: top model haha?
Musik: Allt
Drink: äppel djuce
Kroppsdel (på kille): ansiktet hahah!
Sport: Dans
Plagg: Hm, allt från klänningar till mjukisar.
Skola: Tumba gymnasium
Bok: Den där jenny och Emanuel
Just nu:
Äter du:
mackor
Dricker du: mjölk
Ska du: röka
Lyssnar du på: beyonce - disappear
Väntar du på: att klockan ska bli 00:00..
Tittar du på: Skärmen?

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon:
Läppar
Kramar eller kyssar: Både och
Kortare eller längre: Längre
Snygg mage eller snygga armar: Snygg mage :)
Busig eller lydig: Busig (:
Ben eller rygg: Rygg!

Senaste :
personen du tänkte på :
Claudia =)
personen du kramade: Mamma <3
personen du kysste: S
gången du hade sex : 3 veckor sen
gången du kände dig älskad: 15 min sen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0