tröttiis

idag kom ju som sagt claudia och vi gamade in oss mat haha eller bröd-pizza mummss  sen drog jag till träningen,mötte upp tamara i skäris sen drog vi..idag har jag vatr trött hela dagen så satt mer och pratade med jannina,hon är ju gravid och har börjat få mage SKIT SÖT! vi pratade om hur det är och såå..hon ligger på 5te månaden och önskar henne all lycka,som sagt ser upp till unga mammor.hon e stark och kommer att klara det =) <3

eftersom min mobil e trasig har jag ingen musik!..så åkte hela vägen dit och tillbaks utan musik!! bajs...men ringde Bebis ett tag tills jag inte orkade prata och vi la på..somnade direkt efter haha..och något jävligt skämigt som hände va..att jag sov så djupt och helt plötsligt fick min kropp ryck o hoppade till värsta hoppet!! alla vände sig typ om och kollade på mig :$. som tur va så var vi framme i tumba och gick snabbt av hahha!! varför måste sånt hända miig!!

Nu är jag fortf skit trött men får inte sova för bebis spelar fotboll och ska ringa mig efter..hmm hur lång tid kommer det att ta..jaja..får hålla mig pigg häär vid datan..

Kommentarer
Postat av: diana

är x och bebis samma människa?

2009-08-20 @ 23:03:59
Postat av: din blogg är så intressant och gullig :)

Vem är Jannina? Ska hon bli ung mamma? Beundrar verkligen unga mammor och de är otroligt starka, kan du inte berätta lite mer om din kompis? :) Gör ett inlägg eller någonting :)

2009-08-21 @ 00:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0