TPL

idag har jag inte gjort något spec bara deppat..min brors dotter emi kom en stund trodde verkligen att det skulle pigga upp mig men icke sa nicke..blev bara värre..till och med tårar kom fram..mamma försöker alltid få mig o må bra så hon trösta mig så underbar som hon e =)..har pratat med valeria hon förstår mig just nu som mest efter som hon vet allt som hänt hon va där när allt hände..vill bara spola tillbaks tiden i några få dagar och inte gjort misstaget som nu kostar en hel del..har till och med tappat intresset av att blogga och tänkte till och med ta bort den..

men vet att jag skulle ångra när jag mår bra igen,man kan inte alltid må bra..spec jag som oftast eller nästan alltid är glad..hoppas ialf på det bästa och låter tiden avgöra allt..

en osminkad, och trött på livet nancy =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0