toppen! :D

vet inte hru det va för resten av er men för mig gick det skit bra :D..blev faktiskt aldrig nervös tänkte bara på att alla där skulle va 93or tt jag är äldre haha *stolt*..min klass är ialf helt okej inga emosar som jag trodde!! wohoo haha ..träffade oxo andrea min tjej kompis men vi blev inte i samma klass fan :/.men alla va skit snälla så det är en bra grej.Vi fick oxo en kalender som just nu passa mig perfet när jag bokat tid hos olika saker haha :) typ som  
  • idag 14:45 har jag tid hos doktorn för min hosta e inte okej!

  • Sen bokade jag tid hos tandläkaren och fick tid den 25 agusti nu på måndag,för att jag har ju komplex för mina tänder fast folk säger att jag har skit fina tänder så tycker jag inte det! eller det är bara den ena tanden där framme som är längre än den andra så bad dom att fila den till samma längd som den andra! :D

  •  Sen ska jag boka tid för att fixa mina naglar riktigt fina ska lägga silikon på dom =) så det blir nice pirce!
  • Sen måste jag boka tid hos någon frisör för att färga om mitt hår,och köpa lös hår!
Sen efter skolan gick jag hem till valeria för att hälsa på familjen och sepc hennes nyfödde fylle bror! skit sööööt och liteen :D..vi pratade lite sen ddrog jag hemåt,nu väntar jag på frugan som är på väg nu :)..sen drar vi till doktorn


 



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHa liksom as glad för en kalender (?)

2009-08-18 @ 21:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0